REKLAMACIJE, OTKAZIVANJE POŠILJKE I ZAŠTITA POTROŠAČA

Prodaja robe na našem sajtu obavlja se na sledeći način.

  1. Poseta kupca našoj web prodavnici ne zahteva registraciju. Možete bez ikakve registracije gledati naše proizvode, informisati se o njima, o njihovom sastavu, načinu korištenja. Ukoliko imate ikakvih nedoumica, ili niste sigurni šta je najbolji izbor za Vas, uvek nas možete kontaktirati na naše telefone +381642520193, +381643436622, ili na naš email fitlabsrbija@gmail.com
  2. Kada se odlučite za kupovinu na našem sajtu, tada je potrebno da ostavite određene podatke, bez kojih nismo u mogućnosti da izvršite kupovinu i da mi izvršimo dostavu pošiljke. Postupak je sledeći: – Morate da ostavite svoju email adresu. Osim e-maila, morat ćete da ostavite Vaše podatke: ime, prezime, adresa (ulica, broj stana ili kuće i grad) kao i broj telefona. Sve o privatnosti i zaštiti potrošača možete pogledati ovde
  3. Sledeći korak je kupovina (odabir proizvoda,stavljanje u korpu). Zatim odabir načina plaćanja, nakon što odabere način plaćanja, još jednom morate da potvrdite da ste saglasni sa uslovima korištenja, tada potvrđujete kupovinu.
  • Napominjemo da kada kupite robu kod nas na sajtu, to znači da ste potvrdili kupovinu, tj.da smo sklopili ugovor o kupovini na daljinu. Prihvtanjem uslova kupovine prihvatili ste i stavku u kojoj jasno piše,da nakon kupovine, možete odustati od ugovora i to otkazivanjem na br telefona +381642520193, +381643436622, ili na naš email fitlabsrbija@gmail.com.

U koliko je roba već poslata,u tom slučaju dužni ste da nam nadoknadite troškove poštarine koje smo imali i za slanje i za povrat robe.
Svaka roba koja se kupi tekuceg dana do 14h ide istog radnog dana. Pošiljke koje budu poručene posle 14h, šalju se već narednog radnog dana. Pošiljke poručene u petak do 14h, bit će poslate istog dana, ali će njihova dostava biti u ponedeljak. Pošiljke poručene od petka u 14h do ponedeljka u 14h (znači ceo vikend) bit će poslate u ponedeljak, i dostavljene u utorak. Ukoliko u periodu od Vaše porudžbine do vremena predviđenog za slanje ipak odustanete od kupovine, izaći ćemo Vam u susret, ali kao što smo rekli morate da nas nazovete ili pošaljete email u navedenom roku, pre samog slanja. Otkazivanje može da bude u slobodnoj formi, dovoljan je poziv, ili samo email.


MOLIMO VAS DA PRE KUPOVINE PROČITATE ZAKON O ZAŠTITI POTROŠAČA (ovo nije obavezujuce,samo preporuka)


Otkazivanje pošiljke

Kupac može da otkaže bilo koju pošiljku bez naplate dodatnih troškova, ukoliko roba nije već poslata. Ukoliko ste primili pošiljku imate pravo na odustanak od ugovora za kupovinu, ali samo u slučaju ukoliko robu niste otvorili i konzumirali (ako se radi o bilo kom dodatku ishrane – suplementu). U tom slučaju u skladu sa zakonom vi snosite troškove poštarine, a mi kao trgovac, smo dužni da Vam plaćeni novac vratimo u roku od 8 dana od dana prijema. Naglašavamo da uz proizvod morate da vratite račun koji ste dobili u kutiji sa proizvodom kao i ispunjen formular obrazca za reklamaciju sa Vašim potpisom.

Ukoliko prilikom preuzimanja pošiljke postoje vidna oštećenja na kutiji, potrošač je dužan da pogleda proizvod i ukoliko je oštećen da pozove kurira koji je dostavio robu ili nas na tel. +381642520193, +381643436622 kako bi kurir napravio zapisnik i preuzeo oštećeni proizvod.

Ako ste otvorili proizvod koji ste poručili i postoji neki nedostatak ili nije proizvod koji ste poručili, pozovite nas, mi ćemo o našem trošku u najkraćem mogućem roku preuzeti neispravan i poslati novi.

Potrošač može da izjavi reklamaciju pisanim putem uz formular za reklamacije koji se nalazi ovde.

Odustanak od kupovine

Ukoliko želite da odustanete od kupovine onda preuzmite dokument Odustanak od kupovine koji se nalazi ovde, ili pismom u slobodnoj formi sa podacima iz formulara zbog čega se reklamira i prosledi zajedno sa kopijom računa.

Potrošač ima pravo na odustanak od kupovine u roku od 14 dana od dana kupovine. Kupac nove hrane-suplemenata nema pravo na odustanak od kupovine ukoliko je otvorio proizvod (oštetio), a koji je u važećem roku i ispravan.

Dužnosti obaveštavanja za ugovore na daljinu i ugovore koji se zaključuju izvan poslovnih prostorija

ZAKON ZA ZAŠTITU POTROŠAČA (možete pogledati detaljnije putem linka)


Član 26
Trgovac je dužan da pre zaključenja ugovora na daljinu ili izvan poslovnih prostorija, pored podataka iz člana 12. ovog zakona, na jasan i razumljiv način potrošača obavesti o:

  1. adresi na kojoj posluje, ako ne posluje na adresi na kojoj mu je sedište ili prebivalište i adresi, broju faksa i adresi elektronske pošte trgovca u čije ime postupa, na koju potrošač može da izjavi reklamaciju;
  2. prodajnoj ceni koja obuhvata ukupne troškove za obračunski period u slučaju ugovora sa neodređenim trajanjem ili ugovora koji sadrži pretplatu; kada se ovakvim ugovorima predviđa plaćanje fiksne sume, prodajna cena obuhvata ukupne mesečne troškove; kada se ukupni troškovi ne mogu pouzdano unapred obračunati, saopštava se način na koji će se prodajna cena obračunavati;
  3. trošku korišćenja sredstava komunikacije na daljinu za zaključivanje ugovora, kada se taj trošak obračunava na osnovi različitoj od osnovne tarife;
  4. uslovima, roku i postupku za ostvarivanje prava na odustanak od ugovora u skladu sa članom 27. ovog zakona;
  5. obavezi da plati trgovcu razumne troškove u skladu sa članom 34. stav 3. ovog zakona, ako potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora nakon što je podneo izjavu u skladu sa članom 27. stav 2. ovog zakona, odnosno obrazac u skladu sa članom 27. ovog zakona;
  6. podatku da potrošač ne može da koristi pravo na odustanak ili o okolnostima pod kojima potrošač gubi pravo na odustanak od ugovora, ako potrošač nema pravo da odustane od ugovora u skladu sa članom 36. ovog zakona;
  7. postojanju njegovog ugovornog odnosa sa poštanskim operatorom preko koga potrošač može, u slučaju reklamacije zbog nesaobraznosti, da pošalje robu o trošku trgovca.

U zavisnosti od okolnosti konkretnog slučaja i vrste robe, trgovac je dužan da potrošača obavesti i o:

  1. dužnosti potrošača da snosi troškove povraćaja robe u slučaju odustanka od ugovora i, za ugovore na daljinu, ako se roba zbog svojih karakteristika ne može vratiti poštom, troškove vraćanja robe;
  2. postojanju primenjivih kodeksa dobre poslovne prakse i načinu na koji se može steći uvid u sadržaj kodeksa, gde je primenjivo;
  3. minimalnom trajanju ugovornih obaveza potrošača u skladu sa ugovorom;
  4. postojanju i uslovima za polaganje depozita ili drugih finansijskih garancija koje potrošač na zahtev trgovca treba da plati ili dostavi;
  5. mogućnosti vansudskog rešavanja sporova.

Odredbe st. 1. i 2. ovog člana primenjuju se i na ugovore o snabdevanju vodom, gasom ili električnom energijom kada oni nisu ponuđeni za prodaju u ograničenoj ili unapred određenoj količini, ili na ugovore o snabdevanju toplotnom energijom ili o isporuci digitalnog sadržaja koji se ne isporučuje na trajnom nosaču zapisa.

  • U slučaju javne aukcije podaci o trgovcu iz člana 12. stav 1. tačka 2) ovog zakona i stava 1. tačka 1) ovog člana mogu biti zamenjeni istovrsnim podacima o aukcionaru.
  • Podaci iz stava 1. tač. 4) i 5) i stava 2. tačka 1) ovog člana mogu biti dostavljeni putem obrasca iz člana 27. ovog zakona.
  • Ukoliko trgovac ne ispuni obavezu obaveštavanja o dodatnim troškovima iz člana 12. stav 1. tačka 3) ovog zakona i stava 2. tačka 1) ovog člana, potrošač nije dužan da snosi te troškove.
  • Trgovac je dužan da podatke iz st. 1. i 2. ovog člana pruži potrošaču na srpskom jeziku.
  • Podaci iz st. 1. i 2. ovog člana predstavljaju sastavni deo ugovora na daljinu ili ugovora koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija.
  • Teret dokazivanja izvršenja obaveza u skladu sa st. 1. i 2. ovog člana i čl. 29. i 30. ovog zakona je na trgovcu.

Izuzeci od prava na odustanak od ugovora

Član 37
Potrošač nema pravo da odustane od ugovora u slučaju:

  1. pružanja usluga, nakon što je usluga u potpunosti izvršena ako je pružanje usluge počelo nakon izričite prethodne saglasnosti potrošača i uz njegovu potvrdu da zna da gubi pravo na odustanak od ugovora kada trgovac u potpunosti izvrši ugovor;
  2. isporuke robe ili pružanja usluga čija cena zavisi od promena na finansijskom tržištu na koje trgovac ne može da utiče i koje mogu nastati u toku roka za odustanak;
  3. isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane;
  4. isporuke robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja;
  5. isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke;
  6. isporuke robe koja se, nakon isporuke, zbog svoje prirode neodvojivo meša sa drugom robom;

Po prijemu reklamacije FITLAB je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju.

Odgovor na reklamaciju potrošača sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije.

Ukoliko ima objektivnih razloga da ne može da se udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužni smo da navedemo rok u kom ćemo je rešiti i o tome obavestimo potrošača.
Prvo ćemo pokušati da uklonimo nedostatak, ako ne možemo da uklonimo da zamenimo novi proizvodom. Ukoliko i unatoč tome niste zadovoljni vratit ćemo Vam novac.

Potrošač nema pravo na reklamaciju ukoliko je nedostatak na robi nastao njegovom krivicom.

NAGLAŠAVAMO DA SU SVI NAŠI PROIZVODI UPISANI U MINISTARSTVO ZDRAVLJA I DA NA SEBI IMAJU DEKLARACIJU NA SRPSKOM JEZIKU SA PREPORUKOM MINISTARSTVA ZDRAVLJA ZA UPOTREBU KOJA MOZE NA NEKIM PROIZVODIMA DA SE RAZLIKUJE OD NAČINA DOZIRANJA NA ORIGINALNOM PROIZVODU, I NA SVAKOJ DEKLARACIJI STOJI BROJ UPISA MINISTARSTVA ZDRAVLJA REPUBLIKE SRBIJE POD KOJIM JE PREDMET ZAVEDEN U MINISTARSTVU.

KODEKS POSLOVNE ETIKE – Principi i pravila poslovne etike


Član 2
Poštovanje principa i pravila poslovne etike podrazumeva, ali se njima ne ograničava, sledeća načela:

  1. profesionalno obavljanje poslovne delatnosti;
  2. savesno i potpuno preuzimanje i izvršavanje obaveza i odgovornosti;
  3. obavljanje privredne delatnosti na način kojim se ne ugrožava profesionalni ugled;
  4. korišćenje dopuštenih sredstava za postizanje poslovnih ciljeva;
  5. poštovanje propisa o nespojivim poslovima;
  6. čuvanje poslovne tajne;
  7. izbegavanje sukoba između ličnih i interesa privrednih subjekata;
  8. obavljanje poslovnih aktivnosti na način kojim se ne nanosi šteta postojećim akcionarima, članovima ili ortacima;
  9. obavljanje poslovnih aktivnosti koje povećavaju vrednost kapitala privrednog društva;
  10. uzdržavanje od korišćenja političkog uticaja ili pritiska radi ostvarivanja poslovnih ciljeva;
  11. ostvarivanje poslovne saradnje sa drugim privrednim subjektima bona fide;
  12. rešavanje sporova sa poslovnim partnerima putem pregovora ili posredovanja, uz nastojanje da se nastave poslovni odnosi;
  13. poštovanje prava intelektualne svojine;
  14. obavljanje poslovne aktivnosti u skladu sa propisima o zaštiti i unapređenju životne sredine;
  15. uvažavanje standarda poslovne etike i doprinos daljoj afirmaciji morala u poslovnim odnosima.

ZAKON O TRGOVINI (možete pogledati detaljnije putem linka)

DEKLARACIJA


Član 34

Roba u trgovini na malo mora da ima deklaraciju koja sadrži podatke o nazivu i vrsti robe, tipu i modelu u skladu sa prirodom robe, količini izraženoj u jedinici mere ili komadu u skladu sa svojstvima robe, poslovnom imenu proizvođača, a za robu iz uvoza poslovnom imenu uvoznika i zemlji proizvodnje.
Proizvođač, odnosno za robu iz uvoza uvoznik, dužan je da snabde robu deklaracijom sa tačnim podacima iz stava 1. ovog člana.
Podaci iz deklaracije za robu koja se nalazi u trgovini na malo ne mogu da se menjaju ili uklanjaju.
Deklaracija mora da se istakne uočljivo na jedan od sledećih načina:


1) na robi ili na njenom pakovanju (uključujući privezak, etiketu, alkicu, omot i sl.);
2) neposredno pored robe na mestu prodaje;
3) u katalogu ili drugom materijalu sa ponudom te robe koji je besplatno dostupan potrošačima na prodajnom mestu, pre kupovine na način na koji se potrošači ne dovode u zabludu.


U daljinskoj trgovini trgovci su dužni da učine dostupnim podatke iz stava 1. ovog člana potrošaču pre kupovine u obliku i na način koji je neposredno i stalno dostupan. Svi podaci iz stava 1. ovog člana moraju da budu navedeni na jasan, lako uočljiv i čitljiv način, na srpskom jeziku, na ćiriličkom ili latiničkom pismu. Kao zemlja proizvodnje u smislu stava 1. ovog člana, može da se navede Evropska unija (u daljem tekstu: EU), ako se roba proizvodi u zemlji koja je članica EU. Roba pored podataka iz stava 1. ovog člana mora biti označena mašinski čitljivom oznakom (GTIN identifikacijom, QR kodom i dr.). Roba može da bude označena i podacima na stranim jezicima, kao i žigom i drugim podacima ili piktogramima, kojima se bliže identifikuju roba i njena svojstva. Pored podataka iz stava 1. ovog člana koje sadrži deklaracija, roba se deklariše i u skladu sa posebnim propisom kojim se uređuje deklarisanje i označavanje.